woensdag 6 maart 2013

Hoe verloopt een massage?

Als je verrast wilt worden moet je niet verder lezen. Maar wees gerust, volgens de statistieken van Google is dit het meest gelezen stukje van mijn site ;-)

Bij binnenkomst kun je je jas ophangen aan het hangertje in de gang en je schoenen eronder zetten :-) Dan noteer ik wat gegevens van je en we regelen de betaling.

Je mag je in de badkamer uitkleden en daarna op je buik op de massage tafel gaan liggen. Die is verwarmd maar kan altijd warmer of kouder.

Ik leg een doek over je heen en mijn handen maken contact. Het allerbelangrijkste. Ik check je adem en focus me helemaal op jou. Dan trek ik heel zachtjes de doek weg, je hele lijf wordt op deze manier al aangeraakt. Dan begint de massage op je onderrug omdat daar het plekje zit van de opgeslagen seksuele energie. Afwisselend zacht en wat stevig maar nooit hard. Dan de rest van je rug, armen, schouders, handen (veel mensen vinden dat heel intiem en erotisch), benen en eindig weer bij het plekje op je onderrug met mijn ene hand en met mijn andere hand … nee, ik verklap niet alles.

Dan mag je omdraaien, je bent al heel erg opgewarmd en dan ga ik je nek doen. Dat koelt weer af ;-) maar ik neem ook je tepels mee, oorlelletjes, gezicht. Dan je voeten, onderbenen, bovenbenen en ondertussen masseer ik ook je geslachtsdelen en je buik. Tegen die tijd ben je zo opgewarmd dat je op springen staat maar ik strijk zo lang mogelijk de energie over je lichaam weg.

Als er nog tijd over is dan sluit ik af met een "Rust in je hoofd sessie".

Daarna dep ik je voeten olievrij en praten we even na.
Hier vind je nog meer informatie.

Vertrouw me, laat los en GENIET!






2 opmerkingen:

  1. Channa, is het mogelijk de tantra massage te ondergaan, geblinddoekt en dat je mij plagend in hogere sferen brengt?

    BeantwoordenVerwijderen