donderdag 18 februari 2016

Pure Liefde

De meeste be/verwondering krijg ik toch wel vanwege het feit dat ik mijn massages met zoveel liefde geef. En ik denk dat daar mijn kracht ligt. Ik kan me volledig inleven in degene die onder mijn handen ligt en daar pure liefde voor voelen. Dit is iets wat bijna altijd vanzelf gaat. Jij neemt de moeite om naar mij toe te komen, je geeft me je vertrouwen en energie in de vorm van geld. Dan kan ik niet anders dan daar dankbaar voor zijn en met al mijn liefde mijn uiterste best doen om jou die bijzondere ervaring te geven.

Binnen de tantra noemen we dat Metta-ji. In het kort gezegd betekent Metta liefdevolle aandacht. Voor mensen die je lief hebt en voor mensen die je niet mag. Voor iedereen dus. Onbaatzuchtig, universeel en vol mededogen.
De toevoeging -ji is een eretitel welk zowel binnen het Boeddhisme als binnen het Hindoeïsme gebruikt wordt voor zuivere personen en handelingen. Zo wordt Mahatma Gandhi vaak aangeduid als Gandhi-ji.

Een Metta-ji kan je met iedereen bereiken dus ook terwijl je elkaars achternaam en achtergrond niet kent.
Metta-ji is een staat van volstrekte liefde in de meest zuivere vorm.
Maar ... is de sessie afgelopen, dan is de Metta-ji ook voorbij. Je gaat terug naar Samsara (het leven) en de Liefde stroomt in jezelf door.


Een blog dat hier, misschien, op aan sluit: Verliefd!

Liefs Channa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten