zondag 6 november 2016

Rust in je hoofd!


Uiteraard blijf ik investeren, niet alleen in mijn ruimte en materialen maar ook in mijzelf. Afgelopen September een week meditatie/ Yoga cursus waar jullie vast niks aan hebben, maar ik wel :-) En in Oktober een cursus om rust in je hoofd te creëren. De recensies op het internet, wereldwijd, waren zo lovend dat ik er met een behoorlijke scepsis heen ging. En van terug kwam, want nu moest het zich gaan bewijzen. Nou, die scepsis was al na 1 dag weg.

De reacties die ik de afgelopen tijd heb gekregen waren;
“Het leek wel meditatie “
“Goh, ik viel in slaap. Zo’n rust in mijn hoofd”
“Wat deed jij met mijn hoofd? Je haalde er alles uit”
“Het was meditatief”
“Even bijkomen hoor, ik was helemaal weg”
“Ik had even geen gedachten”

Het gaat om 32 punten op je hoofd die in een bepaalde volgorde worden aangeraakt. En het blijkt dus zeer ontspannend te zijn voor lichaam en geest! Dat het ook beperkende gedachten, overtuigingen en emoties oplost en dat het er voor zorgt dat het leven simpelweg makkelijker verloopt. Tja, dat is dan mooi meegenomen, toch?

Ook behoefte aan rust in je hoofd? Probeer het uit…
Tarieven vind je hier.


1 opmerking:

  1. Wat een geweldige ervaring. Ik heb deze behandeling nu tweemaal ondergaan. Het is moeilijk uit te leggen wat ik "meemaak" tijdens de behandeling maar ik weet één ding zeker, het geeft mij rust en ik voel mij nadien geweldig. Een absolute aanrader.

    BeantwoordenVerwijderen