dinsdag 18 november 2014

Coaching

Ben jij ook op zoek naar een plek waar met aandacht naar je wordt geluisterd en je gewoon kunt zijn wie je bent? Steeds meer mensen weten mij te vinden voor een liefdevolle sessie, waarin coaching en aanraking gecombineerd kunnen worden. Of je nu in de verwerking zit van een heftige periode, vastgelopen bent in jezelf of simpelweg vragen hebt waar je eens over wilt praten.

Denk aan:

  • Erectie – of orgasme problemen
  • Gevoel kwijt zijn
  • Weinig/geen/ teveel zin in seks
  • Intimiteit missen
  • Relatie problemen
  • Als je nog nooit seks hebt gehad en je daardoor onzeker voelt
  • Als je onzeker voelt over je seksuele prestaties
  • Burn Out
  • Etc…


Ik begeleid en masseer zowel mannen als vrouwen.

Bij mij zijn geen taboes en ik ben ook nog kundig (diverse diploma's voor Coaching & Therapie) dus je krijgt feedback waar je mee verder kunt. Erover praten helpt om een oplossing te vinden. Vragen kun je ook hier stellen!

Het is altijd mogelijk om coaching te combineren met een (Tantra massage) maar dat hoeft dus niet.

Meer lees je hier.



Laat mij jou helpen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten